Στον επόμενο τόνο…
…ευχές για μια όμορφη, δημιουργική & ασύμμετρη χρονιά.
Στον επόμενο τόνο…
…ευχές για μια όμορφη, δημιουργική & ασύμμετρη χρονιά.
Τη φετινή σχολική χρονιά 2019-2020 υλοποιούνται στο σχολείο μας τα παρακάτω Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων:
Τίτλος | Κατηγορία | Συντονιστής καθηγητής | Πλήθος μαθητών |
Ειδική οικογένεια με προέκταση στον αθλητισμό | Αγωγής υγείας | Μοσχίδου Αλκινόη | 32 |
Εθνικοί Ευεργέτες: Η ραχοκοκαλιά του υπό διαμόρφωση ελληνικού κράτους. 1. Αυστροουγγαρία Μέρος 1ο & Μέρος 2ο | Πολιτιστικών Θεμάτων | Γκιαουράκη Πολυτίμη | 35 |
Επί σκηνής… | Πολιτιστικών θεμάτων | Αραβιάκη Στυλιανή | 15 |
Η ιστορία του Κατσαμπά ή και όχι… | Πολιτιστικών θεμάτων | Φουντά Γεωργία | 11 |
Κινηματογράφος και Εκπαίδευση | Πολιτιστικών θεμάτων | Αποστολάκη Ειρήνη | 25 |
Κόκκινη κλωστή δεμένη | Πολιτιστικών θεμάτων | Μουδατσάκη Ειρήνη | 21 |
Παίζουμε με τις λέξεις | Πολιτιστικών θεμάτων | Μανετάκη Σοφία | 22 |
Πυριδοξίνη: εφημερίδα | Πολιτιστικών θεμάτων | Σμπώκου Ελένη | 15 |
Τροχός τα ανθρώπινα | Πολιτιστικών θεμάτων | Χρονάκη Μαρία | 35 |
Η φύση στην τέχνη | Περιβαλλοντικής εκπαίδευσης | Πλεύρη Παρασκευή | 35 |
Κι αν διψάσεις για νερό… θα στύψουμε ένα σύννεφο | Περιβαλλοντικής εκπαίδευσης | Πεχυνάκης Γεώργιος | 15 |
Τινάκτωρ της Γαίας | Περιβαλλοντικής εκπαίδευσης | Καλοψικάκη Ευαγγελία | 23 |
Το σπίτι μας οι υγροβιότοπο, μέρος Β | Περιβαλλοντικής εκπαίδευσης | Στραταντωνάκης Μαρίνος | 15 |
Επίσης υλοποιούνται τα ευρωπαϊκά προγράμματα:
Συνεχίζοντας την παράδοση, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2019 παραδώσαμε στον Παγκρήτιο Σύλλογο Αναπήρων Πολιτών τα πλαστικά καπάκια που συγκέντρωσε η σχολική μας κοινότητα.
Στον άτυπο διαγωνισμό μεταξύ των τάξεων, κέρδισε η Γ΄ τάξη με μεγάλη διαφορά κιλών των καπακιών, από τις Α΄και Β΄. Τις δύο προηγούμενες χρονιές είχε κερδίσει η εκάστοτε Α΄ τάξη.
Την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2019, το σχολείο μας συμμετείχε στο μαθητικό τουρνουά Βόλεϋ στα πλαίσια των αγώνων ΣΜΕΑ-ΑθλοΠΑΙΔΕΊΑΣ Ομαδικών–Ατομικών αθλημάτων Γυμνασίων, διοργάνωση της Δομής Φυσικής Αγωγής & Σχολικού Αθλητισμού της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ηρακλείου.
Η εμφάνιση της ομάδας μας ήταν εξαιρετική στους 5 αγώνες στους οποίους συμμετείχε.
H Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα, σε συνεργασία με την Επιτροπή Ευαισθητοποίησης των Νέων, προκηρύσσουν τον 23ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Μαθητικής Δημιουργίας, έναν θεσμό που ξεκίνησε το 1994. Το θέμα του διαγωνισμού για τη σχολική χρονιά 2019-2020 είναι «Όσα δεν μπαίνουν στη βαλίτσα».
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους όρους συμμετοχής επιλέξτε ΕΔΩ
Ανακοινώνουμε ότι την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2019 θα πραγματοποιηθούν στο σχολείο μας οι παρακάτω εκδηλώσεις:
Σε ένα από τα μονοπάτια της Ιστορίας του Ηρακλείου είχαν την ευκαιρία να τρέξουν 138 μαθητές και μαθήτριες από τα Γυμνάσια και τα Λύκεια της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου που συμμετείχαν στον Αγώνα Δρόμου επί Ανωμάλου Εδάφους «ΑΘΛΗΣΗ στα ΤΕΙΧΗ» και έγινε σε μια ιδιαίτερα όμορφη διαδρομή στη Νότια Τάφρο των Τειχών (Κομμένο Μπεντένι), την Τετάρτη 11 -12-2019.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να ακούσουν σε μια σύντομη παρουσίαση από την εξαίρετη αρχαιολόγο κ. Λιάνα Σταρίδα, την Ιστορία των Ενετικών Τειχών και το ρόλο τους στην άμυνα και στον πολιτισμό του Ηρακλείου και στη συνέχεια να ζήσουν την εμπειρία του αγώνα μέσα στη Νότια Τάφρο.
Στόχος αυτής της αθλητικής δραστηριότητας ήταν, εκτός από την καλλιέργεια των αξιών του αθλητισμού και της δια βίου άθλησης για την Υγεία, η ανάδειξη των πολιτισμικών διαδρομών της Πόλης του Ηρακλείου όπως αυτές των Ενετικών Τειχών σε διαδρομές Άθλησης και αναψυχής των νέων, και όχι μόνον , του τόπου μας.
Από τους μαθητές του σχολείου μας που συμμετείχαν διακρίθηκαν ο Κωνσταντίνος Κακουλάκης (7ος) και οι Βασσάλος Γιώργος, Γεμενιτζή Χρισιάνα, Παπαδάκης Λευτέρης και Σταματάκης Μιχάλης οι οποίοι κατέκτησαν θέσεις στην πρώτη 25άδα.
Το Βρετανικό Συμβούλιο ενημερώνει για τη διεξαγωγή του διαγωνισμού «Σέβομαι τη Διαφορετικότητα» ο οποίος θα πραγματοποιηθεί και φέτος στα Δημοτικά και στα Γυμνάσια όλης της χώρας.
Το πρόγραμμα είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας του British Council μαζί με το Διεθνές Κέντρο Ολυμπιακής Εκεχειρίας και της συνεισφοράς του Συλλόγου Ελλήνων Ολυμπιονικών, με την έγκριση του Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων (Φ.1/ΔΝ/180478/Δ7, 19/11/2019).
Ψηφιακός διαγωνισμός
Στο πλαίσιο του προγράμματος διοργανώνουμε για έβδομη συνεχή χρονιά τον ψηφιακό διαγωνισμό «Λέμε ΌΧΙ στο σχολικό εκφοβισμό». Οι μαθητές (10-15 ετών) με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών καλούνται να σχηματίσουν ομάδες 2 έως 5 ατόμων και να φτιάξουν είτε ένα βίντεο (διάρκειας 3’ – 5’), είτε μια παρουσίαση PowerPoint όπου θα μας δίνουν την δική τους οπτική για το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού και θα επικοινωνούν το δικό τους μήνυμα υπέρ της ισότητας. Το κάθε σχολείο μπορεί να συμμετάσχει με πολλές ομάδες.
Ποιος είναι ο στόχος του διαγωνισμού;
Μέσα από τις διάφορες δράσεις του προγράμματος, στόχος είναι οι μαθητές να ευαισθητοποιηθούν, να μάθουν να αντιλαμβάνονται τη διαφορετικότητα και να μην την φοβούνται ή να μην τη βλέπουν με σκεπτικισμό και τέλος να επιλύουν τις διαφορές τους δημιουργικά και όχι συγκρουσιακά.
Πώς συμμετέχω στο διαγωνισμό;
Aκολουθήστε τα βήματα πατώντας εδώ και επικοινωνήστε με τη Χριστίνα Χαχαμίδη στο Christine.Chachamidis@olympictruce.org για περισσότερες πληροφορίες.
Μια μοναδική εμπειρία έζησαν τέσσερις μαθήτριες του 12ου Γυμνασίου Ηρακλείου με τη συνοδεία δύο καθηγητριών-συνοδών στο Ariano-Irpino της Ιταλίας στα πλαίσια του προγράμματος ERASMUS+ «PREETI LANGUAGΕ» από τις 24 έως τις 29 Νοεμβρίου 2019.
Αυτή ήταν η πρώτη κινητικότητα του προγράμματος και οι καθηγήτριες Καθαράκη Γεωργία και Αραβιάκη Στυλιανή μαζί με τις μαθήτριες Καγιαμπάκη Δήμητρα, Πετράκη Ευαγγελία-Ελένη, Σφακιωτάκη Μαρία-Ιωάννα και Χαρωνυκτάκη Γεωργία επισκέφτηκαν το σχολείο Ιstituto Istruzione Secondaria Superiore «RUGGERO II» στο Ariano Irpino, μια όμορφη πόλη στη νότια Ιταλία, όπου συναντήθηκαν με τους εταίρους από την Πολωνία, τη Ρουμανία, την Ισπανία και την Τουρκία.
Το πρόγραμμα «PREETI LANGUAGE» έχει σκοπό να βοηθήσει τους μαθητές να ανακαλύψουν την ιστορία και τον πλούτο των Ευρωπαϊκών γλωσσών, την αλληλεπίδραση μεταξύ τους και να εντοπίσουν τόσο τις διαφορές όσο και τις ομοιότητες στο λεξιλόγιό τους με απώτερο στόχο τη δημιουργία ενός online λεξικού με λέξεις κοινές στις γλώσσες των συμμετεχόντων χωρών (https://preetilanguage.wordpress.com). Στην Ιταλία οι μαθητές μελέτησαν τη Λατινική γλώσσα και την επίδρασή της τόσο στην μητρική τους γλώσσα όσο και στα αγγλικά, παρουσίασαν θεατρικά κομμάτια βασισμένα στα λατινικά και ανταποκρίθηκαν με επιτυχία στα εργαστήρια, τις συζητήσεις και τις παρουσιάσεις που είχε οργανώσει το σχολείο υποδοχής.
Πέρα από τις παρουσιάσεις και τα εργαστήρια, η ελληνική αποστολή ξεναγήθηκε στους χώρους του σχολείου και είχε τη δυνατότητα να γνωρίσει τις παραδειγματικές υποδομές και τον τρόπο λειτουργίας του. Παράλληλα, γνώρισε την πόλη του Ariano Irpino, περπάτησε στα γραφικά πλακόστρωτα σοκάκια του, επισκέφτηκε το κάστρο και τον καθεδρικό ναό, ενώ είχε την τιμή να επισκεφτεί το δημαρχείο και να γνωρίσει από κοντά τον δήμαρχο της ιταλικής κωμόπολης. Τέλος, επισκέφτηκε τον αρχαιολογικό χώρο της Πομπηίας και τη μαγευτική Νάπολη, καθώς και το υπέροχο Benevento με την μακρόχρονη ιστορία του.
Η ελληνική αποστολή επέστρεψε την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου, γεμάτη όμορφες εικόνες και αξέχαστες εμπειρίες στις αποσκευές της, έχοντας δημιουργήσει καινούριες φιλίες, έχοντας γνωρίσει νέα μέρη και νιώθοντας τεράστια ευγνωμοσύνη για την απαράμιλλη φιλοξενία των Ιταλών εταίρων της. Επόμενος σταθμός για την ομάδα ERASMUS του 12ου Γυμνασίου Ηρακλείου: το Τσανάκαλε της Τουρκίας τον Απρίλιο. Για περισσότερες φωτογραφίες από την 1η κινητικότητα επιλέξτε τον σύνδεσμο: https://preetilanguage.wordpress.com/1st-mobility-ariano-irpino/