Η γνώση του γεωγραφικού χώρου, των διασχέσεων μεταξύ των στοιχείων του, των φαινομένων και των διεργασιών που λαμβάνουν χώρα σ’ αυτόν, συνιστούν προϋποθέσεις άρρηκτα συνδεδεμένες με την παρουσία, τη διαβίωση και την επιβίωση του ανθρώπινου γένους στον πλανήτη μας. Η Γεωγραφική Εκπαίδευση, στο σύνολο των εκφράσεών της, αποτελεί το θεσμό μέσω του οποίου κάθε άτομο αποκτά κατάλληλα γνωστικά εφόδια, ανακαλύπτει και καλλιεργεί ικανότητες, δεξιότητες και αξίες για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της ζωής. Η επίτευξη των στόχων της Γεωγραφικής Εκπαίδευσης συνεπάγεται αποδοχή και εφαρμογή των αρχών και επιστημονικών συμπερασμάτων της Διδακτικής της Γεωγραφίας, του επιστημονικού κλάδου ο οποίος κατεξοχήν ασχολείται με εκείνα τα ερωτήματα που θέτει η θεσμοθετημένη διδασκαλία του αντικειμένου της γεωγραφίας. Η εργασία αυτή επιχειρεί να δώσει απαντήσεις στους προβληματισμούς που αναφέρονται στην επιστημολογική υπόσταση του κλάδου της Διδακτικής της Γεωγραφίας, να αναδείξει το πλέγμα των διασχέσεων μεταξύ της επιστήμης της Γεωγραφίας, της Διδακτικής της Γεωγραφίας και της Σχολικής Γεωγραφίας, και, τέλος, να αναλύσει τη συμβολή της γεωγραφικής επιστήμης στην υφή, διαμόρφωση και εξέλιξη της Γεωγραφίας ως σχολικού αντικειμένου. Απευθύνεται σε όσους εμπλέκονται άμεσα ή έμμεσα, σε επιστημονικό-ερευνητικό, μεθοδολογικό ή διδακτικό επίπεδο με τη διδασκαλία του μαθήματος της Γεωγραφίας και γενικότερα σε όλους όσους ενδιαφέρονται ευρύτερα για το σύνολο των παραγόντων που σχετίζονται, επηρεάζουν και διαμορφώνουν τη Γεωγραφική Εκπαίδευση. (Από την παρουσίαση της έκδοσης)
Δωρεά από Βικελαία