Αρχείο ημέρας 17 Μαΐου 2022

Παιχνίδι γνώσεων & δεξιοτήτων “12+” στην αυλή μας

Τη Δευτέρα 16/5/2022 πραγματοποιήθηκαν με επιτυχία οι δύο πρώτοι προκριματικοί αγώνες από τη μεταφορά του επιτραπέζιου παιχνιδιού μας “12+” στην αυλή του σχολείου. Με την δράση αυτή, χρησιμοποιώντας έναν παιγνιώδη τρόπο μάθησης, θέλουμε να καταλάβουν οι μαθητές μας ότι στο σχολείο εκτός από γνώσεις, καλλιεργούμε το μυαλό μας και την ψυχή μας.

Σκοπός του παιχνιδιού γνώσεων & δεξιοτήτων “12+” είναι:

  • Συνεργασία
  • Επικοινωνία
  • Στήριξη σε γνωστικό επίπεδο
  • Λήψη αποφάσεων
  • Ίσες ευκαιρίες
  • Ψυχική ενδυνάμωση
  • Δημιουργικότητα – Καινοτομία
  • Ανάπτυξη της κριτικής σκέψης
  • Και κυρίως η ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ!!!!

Αγωνίστηκαν 5 ομάδες του Α ομίλου και προκρίθηκε η ομάδα 16 με εμψυχώτρια την κα Σοφία Μανετάκη και από τις 5 ομάδες του Δ ομίλου προκρίθηκε η ομάδα 9 με εμψυχώτριες τις καθηγήτριες Πολυτίμη Γκιαουράκη & Κατερίνα Χρονιάρη. Οι επόμενοι προκριματικοί αγώνες είναι την Παρασκευή 20/5 όπου συμμετέχουν συνολικά άλλες 10 ομάδες. Κάθε ομάδα έχει περίπου 20 μαθητές από όλες τις τάξεις Γυμνασίου. Οι 4 ομάδες που θα προκριθούν στους τελικούς, θα διαγωνιστούν στο παιχνίδι μας “12+” την Παρασκευή 27/5. Βασική ιδέα & υπεύθυνες σχεδιασμού & υλοποίησης του παιχνιδιού είναι οι καθηγήτριες μας Ελευθερία Βασιλειάδη, Ελευθερία Πετράκη, Γεωργία Καθαράκη, Στέλλα Αραβιάκη & Έρη Αποστολάκη.

Διδακτική επίσκεψη στο 2ο ΕΚΦΕ Ηρακλείου

Τη Δευτέρα 16/05/2022 το τμήμα Γ1 του σχολείου μας, με συνοδούς την κ. Ευφροσύνη Ροκαδάκη  και την κ. Ευαγγελία Καλοψικάκη, επισκέφτηκε το 2ο ΕΚΦΕ Ηρακλείου. Οι μαθητές έμαθαν για την κλιματική αλλαγή ,τα αίτια που οξύνουν το πρόβλημα, πραγματοποίησαν μια σειρά πειραμάτων που αφορούν την κλιματική αλλαγή και πρότειναν λύσεις για μείωση των προβλημάτων.

Τα πειράματα ήταν σχετικά με τα εξής:

  • Φαινόμενο του θερμοκηπίου
  • Ανύψωση στάθμης θαλασσών
  • Ρεύματα θερμότητας
  • Οξίνιση ωκεανών
  • Φαινόμενο Albedo

Ευχαριστούμε θερμά την κ. Ειρήνη Δερμιτζάκη,  υπεύθυνη 2ου ΕΚΦΕ  για την  ενδιαφέρουσα παρουσίαση και την καθοδήγησή τους στην υλοποίηση των πειραμάτων από τους μαθητές.